Monday, May 10, 2010

::pening pale::

adoi.....arini bangun tido je rase pale pening sgt2....x tau la apsal....rase cm mls nak g school...tapi aku gagahkan jugak la diri yg malas ni.... =(
school punye pasal.....huhuhu...mr.ghaz da risau2 nape ngn aku...sepanjg pregnt mane ade aku pening2 pale...ai...cobaaaaannnn...ALLAH nak bg...kite kene la terime ek.....aish...bby ni dok tendg2 aku plak...hehehehe....da x sabo nk kua ke cyg??
hmm....kelas jap la.....
sambong balek....adoi...penat aku menjerit cm org gile meroyan dlm kelas tadi..mencabar suare aku betol la school ni...kalo x jerit....kompem kelas mcm pasar ikan....haa....budak2 nye da mcm apek jual ikan la.....arini je tgn aku da menyinggah kat pipi 2 org budak yg kuang ajo nak mati....bole begadoh dpn mate aku....nah!!!!!amek ko!!!!!!ape lagi..yg sorang 2 mengalir la airmatenye...padan muke!!!!haaa....geram aku.....padahal aku da sound aku pening pale yg memekak kat kelas aku....agaknye mmg budk2 ni nk test power aku.....dpt la hadiah pelempang.....kesian gak kalo da tgk budk 2 menangis....alahai....2 la...sape soh degil.....kan da kene....hehehehe..
memang ari ni layak digelar "dizzy day"...dgn budak2nye...dgn kencing manisnye...kliniknye...amek darahnye.....pehhhhhhhh...x sekse plak aku kannnn....x larat aku...buln ni je...2x kene amek darah....sekali amek 4x...haaa....pandai2 la darab kan sendiri...bulan depan amek lagi sekali....jmpe dr pakar lagi...aishhhhhhhhhh.....pening....................

No comments:

Post a Comment