Monday, May 3, 2010

hari yg panas.....

kepanasan yg buat pale aku pening....adoi....sgt2 penat...now da msuk 8buln pregnant ni terase diri ni da berat yg teramat..kaki senang lenguh...even penat,tapi hati sgt2 happy bile terkenang baby yg bakal kua....tapi ketakutan+kerisauan+kegusaran+kebimbangan lebih menguasai perasaan...adakah aku akan selamat saat melahirkan nanti?adakah ALLAH akn memudahkan aku saat melahirkan?adakah kesakitan yang akan rasai nanti kesakitan yang teramat sgt??YA ALLAH.....PERMUDAHKANLAH SEGALANYE...SELMATKANLAH ANAK YG BAKAL AKU LAHIRKAN...BERILAH KETENANGAN SAAT AKU MELAHIRKAN...AMINNNN.....

from now on....anytime je aku boleh bersalin...preparation not fully completed....byk lagi brg yg nak dibeli....byk lagi hal yg perlu di settle kan....bilik yg blom di cat oleh mr.ghaz....bilik nk tukar position....maklumlah...nak menyambut baby la katekan...sempat kah aku settlekan semuenye???? hopefully sempat la.....bile da dekat tarikh due ni....mcm2 la yg aku pikir....aishhh....sgt2 x tenteram....kdg2 slalu mimpi yg bukan2....mimpi pon pelik2....slalu cerite pd mr.ghaz pasal mimpi2 pelik n menakutkan...tapi jwpn mr.ghaz..."ala yang...mimpi 2 kan selalu terbalik...mimpi 2 mainan tido....." hmm....lege la sket bile dpt respon cm2...but....akn ade terselit sket rase yg x sedap ati....hmmm......

No comments:

Post a Comment