Wednesday, May 5, 2010

main tarik tali.....
















ari yg sunnguh memenatkan....pagi2 bgun je da terase bosan sgt...mate cm berat nak bukak...setan da bergayut2 mcm monyet kat kelopak mate aku.....ai.....nape la kalo g sekolah je....rase xde mood....tapi mcmane sekalipon nak kene responsible pade keje gak...even aku ni taraf gstt je....msti nk kene bertanggungjawab selagi aku masih bekerje....kang da beranak....lantak ko la nk tunggang ke langgang ke....hahahaha...










back 2 the main story.....jeng3....nak dijadikan story mory....semalam g la melawat umah mentua...soklan cepu mas yg ditanye oleh berbagai2 org..."jannah pantang kat mane nti?"huhuhu...mmg payah nak m'jwb nye....tanpe menuggu jwpn dr mulut aku....tibe2 soklan yg ditanye aku tadi,dijawab sendiri oleh diorg...."ala...pantang sini je la....senang ade org tengok2kan....." aishhh...pantas btol jwpan yg terpacul 2...hehehe...tapi bile da dipkir2kan....ade btolnye gak...yela...kat umah aku mane ade org...ibu tersayang da keje kat kl...adek2 mane la reti nk jge org pantang...kalo setakat mandi2kn baby mgkin boleh....nenek kesayangan plak da tue..x larat...xkn aku nak balun die plak....dari kecik,die yg bela aku adek bradek....sepupu sepapat aku lagi...smpai skg pon ade bela budak lagi....ish...x sggup aku....jadi...mgin pas da seminggu besalen...berkampung la aku kat umah mentua.....hehehehe...tgk la cmne nti...bes ke x???huhuhu...










cite2 pasal pantang ni...x sabar plak nak tggu baby kua....smalam scan baby sume ok....xde pape la....ALHAMDULILLAH....balek pasal baby,....ni antare pic2 baju baby yg aku beli...cm seronok je....tapi x byk la amek....nti da ade baby btol2 baru bes upload gmbo hero aku 2.....heehehehe










2 comments:

  1. comel2..jgn beli baju baby kecik sgt..
    akak kan makan byk..
    takut baby kuar berat dia 3.7kg nnt...
    ehehehe...

    ReplyDelete
  2. Adus2.....beso nye 3.7...da mcm bby bape bulan ek....hahahaha

    ReplyDelete